.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشکیل وزارت جوانان و ورزش
در این لایحه سازمانهای تربیت بدنی و ملی جوانان در یکدیگر ادغام و به وزارت جوانان و ورزش تبدیل خواهند شد.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس گفت: با تصویب مجلس شورای اسلامی، وزارت جوانان و ورزش در کشور تشکیل می شود.

به گزارش شمال نیوز ، مقداد نجف نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر در ساری افزود: لایحه تاسیس وزارت جوانان و ورزش توسط فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی اواخر شهریور ماه به مجلس اعلام وصول خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در این لایحه سازمانهای تربیت بدنی و ملی جوانان در یکدیگر ادغام و به وزارت جوانان و ورزش تبدیل خواهند شد.

نجف نژاد با اشاره به اینکه مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی هم اکنون در حال بررسی و کارشناسی دقیق این لایحه است، تصریح کرد: پیش بینی می شود این لایحه اواخر شهریور ماه در صحن علنی مجلس بررسی شود.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به اینکه این اقدام مجلس در راستای جلوگیری از موازی کاری و کوچک سازی دولت بوده است، تصریح کرد: هم اکنون مکانیزم نظارتی خوبی در مجلس بر فعالیتهای سازمان تربیت بدنی وجود ندارد.

نماینده مردم شهرستان های بابلسر و فریدونکنار در مجلس با بیان اینکه تاسیس این وزارتخانه در راستای اجرایی شدن اصل 75 قانون اساسی است، یادآور شد: برای ارائه این طرح از نظرات صاحبنظران ورزش کشور استفاده شده است.

وی با اعلام این مهم که برنامه ریزی برای ارائه این طرح به مجلس قبل از المپیک صورت گرفته بود گفت: برنامه های سازمان تربیت بدنی اکنون بهینه، به روز و موفقی نیست.

نجف نژاد با بیان اینکه ساماندهی امورات مختلف جوانان و رفاهیات آنان دغدغه اصلی وکلای مردم در خانه ملت است، اظهار داشت: به واسطه مساوی بودن اغلب فعالیتهای سازمان ملی جوانان و تربیت بدنی، ادغام این دو سازمان و تبدیل آن به وزارتخانه موازی کاری نیست.

وی در بخش دیگری از سخنانش به دیدار فردا شب مجمع نمایندگان استان به همراه استاندار مازندران با رئیس قوه مقننه خبر داد و گفت: برنامه های آینده، توسعه، اولویت بندی نیازها از موضوعات مورد بحث در جلسه فردا شب با لاریجانی است.

این نماینده مجلس همچنین از برگزاری جلسه هم اندیشی مجمع نمایندگان استانهای شمالی کشور نیز به زودی با رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

masume az alman 18 شهريور 1387
behtarast beguim sazmane varzesh ke baraye hame ast,che javan che pir ,hame ra shamel mishavad.tashkile vezarat bari gadid be dushe dolat ast va hazinei ke benachar motehemel mishavad.
نا شناس 19 شهريور 1387
با احترام
پیشنهاد تشکیل وزارت ورزش برای اولین بار توسط آقای جعفر قربان پور مربی و داور فدراسیونهای شنا و کاراته و قهرمان شنا کشور از شهرستان ساری طی مقاله ای که 9 سال پیش در تاریخ دوشنبه 23/1/78 در روزنامه بشیر به چاپ رسیده بود مطرح شد . آیا بهتر نبود مسئولین محترم از فکرهای نو و تازه ایشان بعنوان یک صاحبنظر استفاده می نمودند . راستی سرنوشت نظام جامع توسعه ورزش کشور چه شد ؟ www.jafarghorbanpour.com

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.